+ Dodaj komentarz
(-) Anuluj
Komentarze (40)
gosc
 
20:57, 13/12/10
Zabawa była fajna. Zespół kolędy śpiewał przepięknie. Ogólnie trochę harmider..ale nikt nikogo nie zmusza żeby przyszedł..
zgloś naruszenie
gosc
 
20:44, 09/12/10
o i Pan Jasiu jest na zdjeciu:):)
zgloś naruszenie
gosc
 
19:23, 08/12/10
Ja niestety ale zgadzam się z negatywnymi ocenami tejże imprezy. Niestety, ale tegoroczny festyn był marnym substytutem poprzednich 11 edycji. Zabrakło ręki prawdziwych organizatorów, jakimi wcześniej byli nasi ...wiecej
Ja niestety ale zgadzam się z negatywnymi ocenami tejże imprezy. Niestety, ale tegoroczny festyn był marnym substytutem poprzednich 11 edycji. Zabrakło ręki prawdziwych organizatorów, jakimi wcześniej byli nasi dwaj proboszczowie : ks. R.Świrydziuk i ks. D.Presnal wraz z pomocą okolicznych mieszkańców i "działaczy". Jednakże należy docenić starania SIL'u. Dominika...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
14:44, 08/12/10
ależ obłuda, jak tak można lizać sempiternę
zgloś naruszenie
gosc
 
14:44, 08/12/10
prezydent jak mówił że coś zrobi dla ORUNI to mówił.
zgloś naruszenie
gosc
 
14:41, 08/12/10
ależ obłuda, jak tak można lizać sempiternę
zgloś naruszenie
gosc
 
13:47, 08/12/10
Negatywne wypowiedzi wynikaja z braku zrozumienia chęci zrobienia czegokolwiek dla dzielnicy. Łatwo się krytykuje, ale od siebie nic się nie daje. Prezydent zawsze był zapraszany na uroczystości organizowane ...wiecej
Negatywne wypowiedzi wynikaja z braku zrozumienia chęci zrobienia czegokolwiek dla dzielnicy. Łatwo się krytykuje, ale od siebie nic się nie daje. Prezydent zawsze był zapraszany na uroczystości organizowane przez SILO i chwała mu że nas nie ignoruje tylko zaszczyca swoją osobą. Dziękuje organizatorom za chęć robienia czegogkolwiek na rzecz naszej dzielnicy. Pozdrawiam...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:31, 07/12/10
Nie jestem zwolennikim żadnego z nich, ale z tymi "złodziejami" to przesadziłeś (aś). Najlepsze jest to, że był prezydent i jak sami widzicie pojawił się w bocznym kadrze "pan z budzikiem" :-). Bez budzika mu ...wiecej
Nie jestem zwolennikim żadnego z nich, ale z tymi "złodziejami" to przesadziłeś (aś). Najlepsze jest to, że był prezydent i jak sami widzicie pojawił się w bocznym kadrze "pan z budzikiem" :-). Bez budzika mu nie do twarzy....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:03, 07/12/10
Pan Kaźmierczak jak już to super radny widać go robi coś dla Oruni :)Pozdrawiam Panie Leszku
zgloś naruszenie
gosc
 
21:57, 07/12/10
Super, że są ludzie, którzy chcą organizować takie imprezy. Z tego co widzę powyżej to sporo ludzi musiało się napracować, żeby to się udało. Też jestem za starym miejscem i o ile pamiętam z innych lat to ...wiecej
Super, że są ludzie, którzy chcą organizować takie imprezy. Z tego co widzę powyżej to sporo ludzi musiało się napracować, żeby to się udało. Też jestem za starym miejscem i o ile pamiętam z innych lat to powinniśmy być dumni z tego, że Orunia była pierwszą dzielnicą Gdańska, która organizuje co roku rozświetlenie choinki i zabawę dla dzieci i ich rodzin. Co do krytyki to jak ktoś bardzo chce żeby było inaczej, albo ma pomysł na konkretną zmianę to może wystarczy podejść do organizatorów i im to powiedzieć, albo nawet się zaangażować :)...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:46, 07/12/10
Festyn Organizowany przez najwiekszych oszustow i dla najwiekszych oszusto i zlodzieji . min Adamowicza, kazmierczuka i innych wstyd mi!
zgloś naruszenie
Ludzie, czy wy w ogóle dobrze czytacie co ja piszę? Mówię o moderacji nie stosownch komentarzy jeśli chodzi o kulturę wypowiedzi. Nie ma w moim komentarzu, w jakimkolwiek. Nic o braku możliwości wypowiedzi... ...wiecej
Ludzie, czy wy w ogóle dobrze czytacie co ja piszę? Mówię o moderacji nie stosownch komentarzy jeśli chodzi o kulturę wypowiedzi. Nie ma w moim komentarzu, w jakimkolwiek. Nic o braku możliwości wypowiedzi... Krytukujcie sobie do woli. Czy mi się zawsze wszytko podoba? Nie....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
20:50, 07/12/10
Kłócicie się jak prostacy. I co to? O festyn???
O zabawę dla dzieci?
Czy raczej ktoś nie lubi osobiście wspominanego tu P. Wróblewskiego?
A czy ktokolwiek by zadowolił krytyków?
Niezależnie od tego czy mi ...wiecej
Kłócicie się jak prostacy. I co to? O festyn???
O zabawę dla dzieci?
Czy raczej ktoś nie lubi osobiście wspominanego tu P. Wróblewskiego?
A czy ktokolwiek by zadowolił krytyków?
Niezależnie od tego czy mi się podobało czy nie - nie krytykuje. Bo trzeba mieć dużo energii i odwagi i tego co zazdroszczę innym by to wszystko zorganizować. Pozdrawiam organizatorów i ... dopracujcie szczegóły...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
19:59, 07/12/10
Czytam komentarze. Większość negatywna. I teraz próbuję zrozumieć o co chodzi, z tym że nie można zamieszczać niepochlebnych opinii? Że Ci którzy nie tańczą z zachwytu są gorzej traktowani?
Każdy pisze co ...wiecej
Czytam komentarze. Większość negatywna. I teraz próbuję zrozumieć o co chodzi, z tym że nie można zamieszczać niepochlebnych opinii? Że Ci którzy nie tańczą z zachwytu są gorzej traktowani?
Każdy pisze co chce,i to jest spoko. Wiec o co zadyma?...mniej
zgloś naruszenie
Drogi panie lukasztor, a któż to ma decydować co jest odpowiednim wpisem a co nie? Piewcy demokracji używają słowa moderacja zamiast cenzura, co nie zmienia faktu, iż słowa te są tożsame. Zgadzam się z ...wiecej
Drogi panie lukasztor, a któż to ma decydować co jest odpowiednim wpisem a co nie? Piewcy demokracji używają słowa moderacja zamiast cenzura, co nie zmienia faktu, iż słowa te są tożsame. Zgadzam się z gościem19:17, każda krytyczna uwaga jest traktowana jak zamach na demokrację, więc czy się podoba czy nie wszyscy mają klaskać. Myślałem, że ten system pożegnaliśmy w roku pańskim 1989, jak wiać myliłem się, bo każdy system ma swoich konsomolców aktywistów. Serdecznie pozdrawiam....mniej
zgloś naruszenie
Na festyn raczej nikt nikogo na siłę nie zaciągał :]
zgloś naruszenie
gosc
 
19:30, 07/12/10
Pomyśleć, że rozmawiamy o festynie gwiazdkowym:D
zgloś naruszenie
gosc
 
19:17, 07/12/10
problem jest nieco innego rodzaju, jeśli ktoś napisze jakąś krytyczną uwagę to od razu jest źle traktowany, tak być nie powinno, nie każdemu musi podobać się festyn lub inna działalność na Orunia, ludzie powinni ...wiecej
problem jest nieco innego rodzaju, jeśli ktoś napisze jakąś krytyczną uwagę to od razu jest źle traktowany, tak być nie powinno, nie każdemu musi podobać się festyn lub inna działalność na Orunia, ludzie powinni móc się wypowiedzieć a nie tylko biernie przyjmować to co ktoś zrobi nie pytając ich o zdanie i czuć się w obowiązku jeszcze za to podziękować, to trochę tak jak z nadgorliwym harcerzem który na siłę chce przeprowadzić babcię przez ulicę nie pytając czy owa babcia tego chce, liczy się nie o dobro babci tylko spokojne sumienie harcerza który w swoim przekonaniu zrobił kolejny "dobry" uczynek...mniej
zgloś naruszenie
Jest zdecydowana a nie agresywna. Większość portali umożliwia dyskusję jedynie osobom z aktywnym kontem, to złe? Chamskie wypowiedzi, rzucanie bezsensowych określeń na dane osoby, wyssane z palca oskarżenia, ...wiecej
Jest zdecydowana a nie agresywna. Większość portali umożliwia dyskusję jedynie osobom z aktywnym kontem, to złe? Chamskie wypowiedzi, rzucanie bezsensowych określeń na dane osoby, wyssane z palca oskarżenia, jeśli czytasz posty jakie tu się pojawiają dobrze wiesz o czym mówię. Nie warto temu zapobiegać? Nie warto wprowadzić identyfikację użytkownika abym ja czy ktoś inny mógł wiedzieć czy z Tobą dyskutować czy nie znając Twoje poprzednie posty? Administratorzy strony dobrze wiedzą kto co pisze po IP użytkownika. Inni użytkownicy niestety nie. I dlatego można palnąć co się chce....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
18:55, 07/12/10
na początek powinni wykasować taką agresywna wypowiedz jak twoja, mamy XXI wiek , demokrację i wolność słowa, dyskryminacja czasem się jeszcze pojawia ale trzeba z nią walczyć, na szczęście nie decydujesz o tym
zgloś naruszenie
Moderacja to by tu się przydała moim zdaniem lepsza. Ja bym wywalił co drugi bezczelny i chamski post jaki tu się pojawia. I co najważniejsze dał możliwość komentowania tylko osobom posiadającym konto.
zgloś naruszenie
gosc
 
18:27, 07/12/10
od jakiegoś czasu czytuję komentarze i co zauważam.krytyczne posty są bardzo żle odbierane przez moderatora.część jest kasowana.na miły bóg nie można się zachwycać tylko pozytywami.i kto stworzył portal MOJA ...wiecej
od jakiegoś czasu czytuję komentarze i co zauważam.krytyczne posty są bardzo żle odbierane przez moderatora.część jest kasowana.na miły bóg nie można się zachwycać tylko pozytywami.i kto stworzył portal MOJA ORUNIA ,bo odbieram to jako towarzystwo wzajemnej adoracji.i to by było na tyle....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
18:02, 07/12/10
nie rozumiem czy nie można już wyrazić krytycznej opinii? a to czemu? może wśród oruniaków są i tacy którym się podobało i tacy którym nie, to teraz mamy wszyscy twierdzić że jest świetnie bo robi się cokolwiek? ...wiecej
nie rozumiem czy nie można już wyrazić krytycznej opinii? a to czemu? może wśród oruniaków są i tacy którym się podobało i tacy którym nie, to teraz mamy wszyscy twierdzić że jest świetnie bo robi się cokolwiek? cokolwiek - nie musi nam wystarczać, więc trochę spuście z tonu, fajnie ze był festyn ale widocznie nie był zachwycający to powinniście odczytać z tych postów, to wszystko, ludzie dają wyraźny sygnał że np. przy kościele byłoby lepiej, może zamiast się wzajemnie atakować warto wsłuchać się w to czego oczekują mieszkańcy...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
15:40, 07/12/10
Od dawna wiadomo że są i tacy ,którzy tylko nickiem "gość" potrafią krytykować no i pisz sobie gościu ile chcesz i tak będziemy dalej pracować na rzecz Oruni i jej mieszkańców a ty "gościu" może przyłączysz do ...wiecej
Od dawna wiadomo że są i tacy ,którzy tylko nickiem "gość" potrafią krytykować no i pisz sobie gościu ile chcesz i tak będziemy dalej pracować na rzecz Oruni i jej mieszkańców a ty "gościu" może przyłączysz do nas pozwolimy ci ponarzekać ale przynajmniej spojrzysz nam w twarz a na to trzeba odwagi i honoru którego ty "gościu" niestety masz potężny brak. A szkoda................mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
14:19, 07/12/10
CZASAMI MAM WRAŻENIE,ŻE SĄ OSOBY DLA KTÓRYCH NIE TLEN ALE MALKONTENCTWO JEST NIEZBEDNE DO ŻYCIA.NA SZCZĘSCIE CI SA W MNIEJSZOŚCI
zgloś naruszenie
gosc
 
10:21, 07/12/10
A może drugi bliżej Wigilii?
A maruderami się nie przejmować. Po komunie im tak zostało: nic od siebie a wszystko do siebie !!!!!!!!!!!!!!!!
zgloś naruszenie
gosc
 
09:54, 07/12/10
Festyn był fajny, kolorowo, radośnie, śpiewy, muzyka ... i tak ma być, pod kościołem może być drugi, też pójdziemy....
zgloś naruszenie
gosc
 
07:52, 07/12/10
O właśnie przy kościele i ze sceną ;) tam jest klimat tej gwiazdki Oruńskiej :) Pozdrawiam.
zgloś naruszenie
gosc
 
22:43, 06/12/10
a moim zdaniem nie taki zły. Zespół fajny. Mikołaje ze słodyczami biegali. Dzieciaki zadowolone. Prezenty były nawet fajne. A n ie podoba się pewno tym co wypić % chcieli. Ciekawe komu z krytyków by się chciało ...wiecej
a moim zdaniem nie taki zły. Zespół fajny. Mikołaje ze słodyczami biegali. Dzieciaki zadowolone. Prezenty były nawet fajne. A n ie podoba się pewno tym co wypić % chcieli. Ciekawe komu z krytyków by się chciało coś robić. Dla mnie ok. Dalej tak - tylko przy Kościele....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:40, 06/12/10
TGegoroczny festyn - BEZNADZIEJA !!!
zgloś naruszenie
gosc
 
22:35, 06/12/10
Adamowicz jak zwykle zlodziej oszust i wyzyskiwacz na pierwszym planie
zgloś naruszenie
gosc
 
22:15, 06/12/10
a mi się podobało. dzieciaki śpiewały. konkursy były. maluchy dostały słodycze i inne gadgety. super. ludzie coś robią za darmo i zamiast podziękować, to same dąsy.
zgloś naruszenie
Nie ma to jak tylko się przyp... . Ludzie robiliście coś więcej niż spotkanie rodzinne na 10 osób? Nie możecie docenić tego co było, że w ogóle było. Ja bym się nie porwał na Naszą dzielnicę z żadnym pomysłem, ...wiecej
Nie ma to jak tylko się przyp... . Ludzie robiliście coś więcej niż spotkanie rodzinne na 10 osób? Nie możecie docenić tego co było, że w ogóle było. Ja bym się nie porwał na Naszą dzielnicę z żadnym pomysłem, same narzekania ... ....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:12, 06/12/10
jedź zatem do RPA i zamilcz
zgloś naruszenie
gosc
 
21:25, 06/12/10
do dupy impreza dla dzieci gdzie te paczki?? taką nadzieje dzieciom zrobiliście ze porażka. po co pisało że będzie jak nic nie było. jesteśmy obużeni że na scenę do konkursów nie wybierali dzieci z zerówki ...wiecej
do dupy impreza dla dzieci gdzie te paczki?? taką nadzieje dzieciom zrobiliście ze porażka. po co pisało że będzie jak nic nie było. jesteśmy obużeni że na scenę do konkursów nie wybierali dzieci z zerówki gadali ze za małe na konkursy , wasze mózgi są małe!!!!!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
19:25, 06/12/10
popieram!!! festyn powinien byc pod kościołem od 11 lat tam jest zawsze tam chodziłem jestem oburzony festy ma być po kościolm
zgloś naruszenie
gosc
 
19:25, 06/12/10
uwaga, troll rozmawia sam z sobą znowu :)
zgloś naruszenie
gosc
 
19:22, 06/12/10
masz racje festyn był do niczego w złym miejscu szkoły nie śpiewały organizacja do niczego to już w RPA jest lepsza
zgloś naruszenie
gosc
 
19:16, 06/12/10
festy był beznadziejny
zgloś naruszenie
Artur
 
18:46, 06/12/10
Aby więcej takich imprez dla dzieciaków :)
zgloś naruszenie