Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Rozumiem

Czwartek, 26/12/2024

Portal dzielnic: Orunia Dolna, Orunia Górna, Lipce, Św. Wojciech, Olszynka, Ujeścisko

menu menu menu menu menu

REKLAMA

Ferie z Piłką

MojaOrunia.pl » Sport » ...

 0 dodane: 12:15, 18/01/12

tagi:

Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz zaprasza dzieci i młodzież szkolną na turniej „Ferie z piłką”. Drużyny będą podzielone na 3 kategorie wiekowe: 1. Szkoły podstawowe – rozgrywki odbędą się 30 stycznia 2. Gimnazja – rozgrywki odbędą się 31 stycznia 3. Szkoły ponadgimnazjalne – rozgrywki odbędą się 1 lutego W każdej kategorii wiekowej może wziąć udział maksymalnie 10 drużyn, decyduje kolejność zgłoszeń. Regulamin rozgrywek znajduje się w załączniku nr 1.

Turniej odbędzie się w ramach projektu „Futbolowy Gdańsk” w dniach od 30 stycznia do 2 lutego 2012 r. Ośmioosobowe drużyny (5 graczy podstawowych i 3 rezerwowych) należy zgłaszać do 20 stycznia włącznie na adres mailowy jan.ptach@gdansk.gda.pl bądź mateusz.wojewoda@gdansk.gda.pl.

Zgłoszenie powinno zawierać:

1.    Nazwę drużyny.
2.    Listę zawodników (imię i nazwisko) ze wskazaniem kapitana drużyny.
3.    Imię i nazwisko oraz telefon i mail kontaktowy do opiekuna/trenera drużyny.


Regulamin Turnieju „Ferie z Piłką”


Dla Dzieci i Młodzieży w dniach 30.01.2012-01.02.2012


1. Turniej Piłki Nożnej Halowej dla dzieci ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich odbędzie się w dniach 30-31 stycznia i 1 lutego 2012 roku w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Gdańsku ul. Smoleńska 5/7,

2. e-mail: jan.ptach@gdansk.gda.pl lub mateusz.wojewoda@gdansk.gda.pl

3. Szkoły Podstawowe rozegrają zawody w dniu 30.01.2012 r., rozpoczęcie turnieju godz.9.00

Szkoły Gimnazjalne rozegrają zawody w dniu 31.01.2012 r., rozpoczęcie turnieju godz. 9.00

Szkoły Średnie rozegrają zawody w dniu 01.02.2012 r., rozpoczęcie turnieju godz.9.00

4. Uczestnikami Turnieju są dzieci i młodzież, (zarówno chłopcy, jak i dziewczęta).

5. Na każdą grupę wiekową przewidujemy 10 drużyn. Liczy się kolejność zgłoszeń

6. Na boisku przebywa 5 zawodników.

7. Każda drużyna wystawia maksymalnie 8 zawodników.

8. Zawodnicy zobowiązani są posiadać legitymację szkolną lub inny dokument ze zdjęciem umożliwiający identyfikację.

9. Nie posiadanie dokumentu może być podstawą do wykluczenia zawodnika z rozgrywek.

10. System rozgrywek oparty będzie na eliminacjach grupowych (2 grupy w każdej kategorii wiekowej), systemem każdy z każdym, oraz na finałach o poszczególne miejsca rozgrywanych systemem pucharowym.

11. Przydział do poszczególnych grup odbywa się na podstawie losowania.

12. Od miejsca zajętego w rozgrywkach grupowych uzależniona jest gra o miejsca
w klasyfikacji końcowej.

13. W poszczególnych meczach fazy grupowej drużyny otrzymują odpowiednio:

- 3 pkt. – za zwycięstwo
- 1 pkt. – za remis
- 0 pkt. – za przegraną

14.  W rozgrywkach o kolejności zespołów w tabeli decyduje ilość zdobytych punktów.
W przypadku równej ilości punktów decyduje kolejno:

- bezpośredni wynik między zainteresowanymi drużynami
- korzystniejsza różnica bramek z rozegranych spotkań
- większa liczba zdobytych bramek
- losowanie

15. W fazie rozgrywek pucharowych w przypadku remisu, obowiązywać będą rzuty karne
wg obowiązujących przepisów PZPN.

16. W trakcie zawodów obowiązują zmiany hokejowe na własnej połowie boiska.

17. Kary indywidualne – kary wychowawcze: 1, 2, 3 minuty oraz wykluczenie z gry
(czerwona kartka).

18.  Otrzymanie czerwonej kartki powoduje automatyczne odsunięcie zawodnika od gry
w następnym meczu.

19.  Zawodnik wykluczony, nie może powrócić do gry ani zajmować miejsca na ławce rezerwowych. Zawodnik rezerwowy może wejść do gry po upływie 2 minut
od wykluczenia współpartnera o ile wcześniej drużyna nie utraci bramki (bezpośrednio po utracie bramki można uzupełnić skład).

20. Wszystkie rzuty wolne są rzutami pośrednimi.

21. Piłka odbita od sufitu – rzut wolny pośredni dla drużyny przeciwnej

22. Wyrzut z autu wykonywany jest nogą z ziemi (rzut wolny pośredni) z linii bocznej
boiska.

23. Wślizgi są niedozwolone.

24. Odległość muru od piłki – 3 m.

25. Wprowadzenie piłki do gry musi nastąpić w ciągu 5 sekund od momentu kontaktu
zawodnika z piłką (w przeciwnym razie drużyna traci piłkę).

26. O zatrzymaniu czasu podczas gry decyduje sędzia zawodów.

27. Mecze rozgrywane będą według przedstawionego grafiku minutowego (terminarz
zostanie podany zgłoszonym drużynom w późniejszym terminie).

28. Zawodnicy mogą grać wyłącznie w obuwiu przeznaczonym do gry w halową piłkę
nożną.

29. Drużyny powinny posiadać (w miarę możliwości) jednakowe stroje sportowe.

30. Zawody zostaną zweryfikowane jako walkower w przypadku, gdy:

- drużyna nie stawi się na zawody (lub stawi się w czasie dłuższym niż 10 min
od wyznaczonego terminu)
- w składzie drużyny pojawi się zawodnik nieuprawniony (np. po czerwonej kartce)
- drużyna przed zakończeniem zawodów samowolnie zejdzie z boiska
- w składzie drużyny liczba zawodników będzie mniejsza niż 4
- jeżeli zawodnik, członek kierownictwa lub trener drużyny w czasie zawodów znieważy
któregokolwiek z sędziów
- zawodnik drużyny wykluczony z gry nie opuści boiska w czasie 2 minut

31. W przypadku naruszenia przepisów przez obie drużyny, zostaną one ukarane
obustronnym walkowerem.

32. Na czas trwania Turnieju zostanie powołana Komisja Techniczna w składzie:
Sędzia Główny Turnieju oraz dwóch przedstawicieli Komitetu Organizacyjnego.

33. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy
oraz regulamin dyscyplinarny PZPN.

34. Organizatorami Turnieju są :Zespół Szkół Inżynierii Środowiska oraz Biuro Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012

Cele Turnieju:

1. Propagowanie sportu, a w szczególności piłki nożnej wśród dzieci i młodzieży,

2. Promocja Miasta Gdańska oraz regionu pomorskiego jako miejsca rozgrywania Mistrzostw Europy w piłce nożnej „Euro 2012”

3. Propagowanie zdrowej rywalizacji „Fair Play”
Projekt „Futbolowy Gdańsk 2012”
+ Dodaj komentarz (-) Anuluj

Komentarze (3)

Uwaga! Jeśli chcesz aby przy komentarzu pojawiła się nazwa użytkownika musisz być zalogowany. Jeśli nie masz jeszcze konta - zarejestruj się.

Proszę odczytaj kod potwierdzający z obrazka i wpisz w pole poniżej. Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli masz problem z odczytaniem kodu, wczytaj nny obrazek

awatar

gosc

83.25.72.*

20:22, 25/01/12

Moge dodac swoja druzyne w ponidziałek przed zawodami okolo godziny 8 ; 30 ? ( bardzo prosze )

zgloś naruszenie
awatar

gosc

83.25.90.*

19:28, 23/01/12

Wysyłałem w piątek zgłoszenie.

zgloś naruszenie
awatar

JASIU_LG

81.95.206.*

10:49, 23/01/12

zostały jeszcze wolne miejsca na zgłoszenie drużyny. Kategoria szkół podstawowych i gimnazjalnych.

zgloś naruszenie

REKLAMA

REKLAMA