Przedstawicielka Wena Biuro Rachunkowe zaprasza wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz wszystkich zainteresowanych na płatne spotkanie szkoleniowe, na którym zostaną przybliżone konsekwencje zmian w podatkach w roku 2013. 2 i 14 lutego w Gościnnej Przystani będzie można znaleźć odpowiedź na pytanie: Jak sobie radzić z nowymi przepisami w praktyce?
- korekta kosztów związana z brakiem zapłaty - jak dokumentować i na co zwracać uwagę.
- korekta VAT - jak dokumentować i na co zwracać uwagę.
- ulga za złe długi (VAT) - kiedy i w stosunku do jakich wierzytelności możemy występować z procedurą ulgi za złe długi
- nieuregulowanie płatności klientów - w jaki sposób najtaniej i najprościej uzyskać nakaz zapłaty wierzytelności na drodze sądowej.
- abolicja podatkowa w ZUS dla przedsiębiorców - za jaki okres, w jaki sposób występować i jakie warunki należy spełniać aby uzyskać umorzenie składek ZUS.
- optymalizacja kosztów w działalności gospodarczej - w jaki sposób, zgodnie z prawem, możemy płacić mniejszy podatek dochodowy oraz jakie koszty, poza kosztami podstawowymi możemy uwzględniać w działalności gospodarczej.
- samochód w firmie - na jakiej podstawie możemy księgować koszty związane z używaniem samochodu osobowego i ciężarowego na potrzeby działalności: samochód, jako środek trwały, samochód prywatny używany do celów służbowych, leasing, umowa użyczenia, umowa najmu. Skutki sprzedaży samochodu używanego na cele działalności gospodarczej w podatku dochodowym i VAT.
- pracownik w firmie - na jakiej zasadzie możemy zatrudnić pracownika w firmie i jakie są tego konsekwencje.
Spotkania odbędą się w Domu Sąsiedzkim przy ulicy Gościnnej 14 i będą trwały około dwóch godzin. Koszt dla Państwa to 35 zł (płatny w dniu szkolenia).
Bardzo proszę o zgłoszenie swojego udziału oraz ilości chętnych osób
- na spotkanie w dniu 02.02.2013 - do czwartku 31 stycznia.
- na spotkanie w dniu 14.02.2013 - do poniedziałku 11 lutego
email : wena@biurowena.com lub telefonicznie : 606 473 160