+ Dodaj komentarz
(-) Anuluj
Komentarze (34)
gosc
83.25.83.*
18:44, 16/12/11
co z tom budowom drogi
zgloś naruszenie
gosc
84.10.100.*
19:26, 01/09/11
Jak tam ktoś zauważył młodzieży nie ma, bo skoro o zaangażowanie "poproszono" proboszcza no to on zebrał...
zgloś naruszenie
gosc
84.10.100.*
19:23, 01/09/11
ZMASOWANY atak na urzędników przydałby się, tylko że oni tym się wcale nie przejmą, bo są nietykalni.
zgloś naruszenie
gosc
 
15:47, 03/12/10
...światła na Żuławskiej mogłyby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa przejazdu przez tory kolejowe....w godzinach szczytu, wstrzymywanie ruchu przez światła, blokowałoby samochody na samym przejeździe ...wiecej
...światła na Żuławskiej mogłyby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa przejazdu przez tory kolejowe....w godzinach szczytu, wstrzymywanie ruchu przez światła, blokowałoby samochody na samym przejeździe kolejowym...ewa(mam problem z rejestracją)...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
00:01, 08/11/10
Ja mam propozycje odnośnie skrzyżowania na ul. Żuławskiej "AGATKA" -Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w wyznaczonym miejscu. Zapraszam na kontynuowanie dyskusji o światłach pod ...wiecej
Ja mam propozycje odnośnie skrzyżowania na ul. Żuławskiej "AGATKA" -Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w wyznaczonym miejscu. Zapraszam na kontynuowanie dyskusji o światłach pod artykułem ://mojaorunia.pl/index.php?option=com_orunia&Itemid=24&task=artykul&id=1048
Pozdrawiam...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:55, 07/11/10
hej, o co wam chodzi z atakowaniem 0125gd? facet ma rację, jest spokojny, nie bluzga, daje propozycje - PRZEMYŚLENIA WNIOSKÓW. Ludzie wyluzujcie
zgloś naruszenie
gosc
 
23:47, 07/11/10
0125gd Zaproponuj własny projekt, zainicjuj z Radą Osiedla poprawę czegoś na dzielnicy! A może uważasz że nie ma nic do poprawy na naszej dzielnicy? Bez względu na to czy masz racje czy jej nie masz, uważam że ...wiecej
0125gd Zaproponuj własny projekt, zainicjuj z Radą Osiedla poprawę czegoś na dzielnicy! A może uważasz że nie ma nic do poprawy na naszej dzielnicy? Bez względu na to czy masz racje czy jej nie masz, uważam że Skupiłeś się wyłącznie na krytyce, ale pamiętaj krytykować zawsze łatwiej!...mniej
zgloś naruszenie
gość 22:16 poruszył tu jeszcze jedną kwestię, (jakiej brakuje obecnym rządzącym) a mianowicie: konsekwencje i odpowiedzialność.
Przykładowo, uczepię się tutaj jeszcze tych świateł na Żuławskiej, co będzie ...wiecej
gość 22:16 poruszył tu jeszcze jedną kwestię, (jakiej brakuje obecnym rządzącym) a mianowicie: konsekwencje i odpowiedzialność.
Przykładowo, uczepię się tutaj jeszcze tych świateł na Żuławskiej, co będzie jeśli naprawdę ktoś z zarządu na odczepnego poparł by ten wniosek? Teoretycznie tylko. (bo mam nadzieję że są tam ludzie z wyobraźnią) I padnie decyzja o postawieniu świateł. Oczywiście na rozwiązania przemyślane możemy liczyć jak zawsze, gdy chodzi o logiczne rozwiązania komunikacyjne w naszym mieście, więc jak by to wyglądało, wszyscy możemy sobie wyobrazić. Każdy świadomy kierowca potrafi sobie również wyobrazić jak to by działało i co powodowało. I później co dalej? Kolejny wniosek o likwidację sygnalizacji, bo okazuje się że przynosi więcej szkody niż pożytku. Dlatego jeszcze raz powtarzam: Nie, nie i jeszcze raz nie, dla nieprzemyślanych wniosków. Tu nie może działać zasada że braku pomysłów każdy jest dobry, bo zapłacimy za to wszyscy. Oczywiście światła to tylko jeden z przykładów, ale jakże realny. Kolejny pomysł: Autobus na Żuławskiej. Jaki w nim sens? W rejonie domków Żuławskiej każdy ma conajmniej jeden wóz i nikt z tąd nie korzysta z autobusów i korzystać nie będzie, co widać np. po przystanku na ul.Ukośnej czy Eltor. Wiec zostają ludzie mieszkający w blokach, ale z kolei Ci przechodzą przez park i po pięciu minutach są na głównym węźle komunikacyjnym, jakim jest przystanek Gościnna i dosłownie co mrugnięcie okiem mają środki i możliwości transportowe mogące skomunikować ich albo do centrum (207,232,151,189,prywatne) albo do wrzeszcza (210) albo zupełnie w drugą stronę. A teraz proszę sobie wyobrazić autobus czekający w kolejce aut do przejazdu, na wąskiej Żuławskiej, aż będzie miał możliwość wykonania choćby prawoskrętu na Smętną - lub jadąc na Żuławską z Dolnej Bramy, kwitnący już koło PORDu w kolejce aut czekających na przejazd. Kwestię przystanków czy zatoczek pozostawiam już nieruszaną.
Wiem że jestem okrutnie krytyczny i pesymistyczny, ale ktoś być musi :D...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:01, 07/11/10
Oraz http://mojaorunia.pl/index.php?option=com_orunia&Itemid=24&task=artykul&id=1048
zgloś naruszenie
gosc
 
22:58, 07/11/10
Polecam http://mojaorunia.pl/index.php?option=com_orunia&Itemid=24&task=artykul&id=1074
zgloś naruszenie
gosc
 
22:16, 07/11/10
Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu Żuławska - Smętna to niezbyt dobry pomysł, może dla pieszych tak ale dla kierowców to porażka, nie mówiąc o autobusie który by miał jeszcze kursować po Żuławskiej. Pomysły ...wiecej
Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu Żuławska - Smętna to niezbyt dobry pomysł, może dla pieszych tak ale dla kierowców to porażka, nie mówiąc o autobusie który by miał jeszcze kursować po Żuławskiej. Pomysły to ludzie mają tyle ze nie wiedzą z jakimi konsekwencjami to się wiąże. Nie dość ze korek powstaje jak są szlabany opuszczone o newralgicznych porach to jeszcze autobus na niezbyt szerokiej Żuławskiej. Ciekawe gdzie jeszcze by miały być te przystanki chyba na prywatnych posesjach gdzie stoją po 1, 2 lub więcej aut. Żeby te auta stały na podjazdach posesji to jeszcze git, a nie w połowie to po jednej i drugiej stronie ulicy. Życzę radzie inicjatywnej i przyszłej radzie osiedlówki pomysłów z głową, które ułatwią życie wszystkim a nie tylko co nie których mieszkańców....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:14, 07/11/10
Do gościa 21:37_ Pierwsze dwa zdania i trzy ostatnie są ok. ale reszta to Sarkazm a wypowiedzi sarkastyczne obciążone są negatywnym ładunkiem emocjonalnym i do niczego pożytecznego nie prowadzą! Każda ze stron w ...wiecej
Do gościa 21:37_ Pierwsze dwa zdania i trzy ostatnie są ok. ale reszta to Sarkazm a wypowiedzi sarkastyczne obciążone są negatywnym ładunkiem emocjonalnym i do niczego pożytecznego nie prowadzą! Każda ze stron w tym sporze ma po trochu racji! Nie kąsajmy jadem!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:40, 07/11/10
Tyle opinii ilu ludzi. To żadna nowość. Jeżeli wysyłane są pisma od osób prywatnych to niech tak będzie. Ale to może zniechęcić ludzi do dalszej "walki" "mobilizacji" aby powstała rada osiedla. Ale jak tak ma ...wiecej
Tyle opinii ilu ludzi. To żadna nowość. Jeżeli wysyłane są pisma od osób prywatnych to niech tak będzie. Ale to może zniechęcić ludzi do dalszej "walki" "mobilizacji" aby powstała rada osiedla. Ale jak tak ma być to ja nie prostestuje! Niech będzie. A i uwaga do, jak przypuszczam młodego człowieka, który ma obawy, iż młodzież nie może brać czynnego udziału przy sprawie powołania rady osiedla. Nic bardziej mylnego. Będzie miło jak młodziez przyjdzie na spotkanie i również się wypowie. Jestem przekonany, że młodzież doskonale wie jak należy się zachować a dzięki temu staną się partnerem w rozmowie. Więcej wiary w siebie młodzieży!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:37, 07/11/10
W moim przekonaniu 0125gd ma rację. Rada Osiedla jest potrzebna, bez dwóch zdań. Ale potrzebna jest też świadomość czemu ona ma właściwie służyć?! W tej chwili wygląda to trochę tak: wyślemy 10000 różnych ...wiecej
W moim przekonaniu 0125gd ma rację. Rada Osiedla jest potrzebna, bez dwóch zdań. Ale potrzebna jest też świadomość czemu ona ma właściwie służyć?! W tej chwili wygląda to trochę tak: wyślemy 10000 różnych wniosków. Instytucja, do której skierujemy te pisma odrzuci. Wszystkie! I co wtedy? Będzie utyskiwanie na Radę, że jest niewydolna? Czy też będziemy się czuć moralnymi zwycięzcami bo przecież próbowaliśmy vel 'miasto' o nas usłyszało? Najważniejsze jest to, że zaczyna się dialog samych mieszkańców. Tylko rozmawiając o tym co nas wpienia i czego potrzebujemy jako społeczność, pomoże nam skonstruować sensowne, rzeczowe wnioski. Do zobaczenia na spotkaniach Rady Osiedla....mniej
zgloś naruszenie
Bardzo dziękuje za specjalne pozdrowienia :D Niestety na najbliższe spotkanie nie będę mógł jeszcze przybyć, ale postaram się kolejnego już nie opuścić. Pozdr.
zgloś naruszenie
Drogi 0125gd nie IRONIZUJ!
Chcesz się wykazać to działaj!
Chcesz pogadać zapraszam 02.12.2010 na spotkanie RO, z chęcią z Tobą podyskutuję. Specjalne pozdrowienia dla ciebie!
zgloś naruszenie
Biedrona077, czyli podsumowując Twój poniższy komentarz, sugerujesz że z propozycjami do zarządu mamy stawiać na ilość, nie na jakość?
Z tego co zauważyłem, cała sprawa z radą zaczyna kierować się z ...wiecej
Biedrona077, czyli podsumowując Twój poniższy komentarz, sugerujesz że z propozycjami do zarządu mamy stawiać na ilość, nie na jakość?
Z tego co zauważyłem, cała sprawa z radą zaczyna kierować się z entuzjastycznego nurtu ideologicznego który mógłby coś zmienić, do kolejnego tworu biurokratycznego który będzie aby być. :-/
Tak czy inaczej trzymam kciuki,bo pogorszyć się już nie może, a warto mieć nadzieję że coś się polepszy....mniej
zgloś naruszenie
Do Gościa z 14:12_Czemu by nie!? NA POCZĄTKU przyda się ZMASOWANY atak na urzędników. Zobaczą że mieszkańcy Oruni zaczęli się dzielnicą interesować. A potem jak Rada Osiedla już powstanie, stanie się bardziej ...wiecej
Do Gościa z 14:12_Czemu by nie!? NA POCZĄTKU przyda się ZMASOWANY atak na urzędników. Zobaczą że mieszkańcy Oruni zaczęli się dzielnicą interesować. A potem jak Rada Osiedla już powstanie, stanie się bardziej doświadczona :), zostawimy w jej mocy kompetencje. Jednak nikomu Rada Osiedla nie będzie mogła zabronić pisania prywatnie WNIOSKÓW do urzędników bo takiej mocy nigdy mieć nie będzie. Druga sprawa ŻADANA PROPOZYCJA NIE JEST ZŁA bo to tylko PROPOZYCJA którą można rozważyć a OSTATECZNA decyzja należy do organów odpowiedzialnych za projekt/ problem, więc w czym rzecz? Spożytkujmy swoją Energię na zbieranie GŁOSÓW aby powstała Rada Osiedla. Pozdrawiam!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
15:33, 07/11/10
Kolego 15:00 nie ośmieszaj się, idź sobie pokrzycz HWDP czy JP, czy co tam robisz dla rozrywki. Pewnie słuchasz tzw. rapu, więc to powinieneś znać "nie wiesz co mówić, mów niewyraźnie". Dzieciaku
zgloś naruszenie
gosc
 
15:00, 07/11/10
Elita oruni na tych zdjeciach :D Gdzie ta mlodziesz a co dla niej zainteresujcie ich jakos tym. Ale pewnie jak by przyszla mlodzierz z oruni to te wszystkie starowinki po policje by dzwonily i wyzywaly od ...wiecej
Elita oruni na tych zdjeciach :D Gdzie ta mlodziesz a co dla niej zainteresujcie ich jakos tym. Ale pewnie jak by przyszla mlodzierz z oruni to te wszystkie starowinki po policje by dzwonily i wyzywaly od bandytow wstyd z kogo ta rada ma byc z babci haha jak zwykle niech zostanie tam pan piotr i tak on wszystkim bedzie zarzadzal buhahaha Rada starcow na oruni :d...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
14:12, 07/11/10
Popieram 0125gd. Lepiej koordynować to jakoś, a nie "pani Hela",czy "pan Zdzisio" będzie pisał wnioski typu: 20 sygnalizacji na trakcie więcej! albo asfalt na 20 ulicach oruni pronto! Zieleń będzie miała niezłą ...wiecej
Popieram 0125gd. Lepiej koordynować to jakoś, a nie "pani Hela",czy "pan Zdzisio" będzie pisał wnioski typu: 20 sygnalizacji na trakcie więcej! albo asfalt na 20 ulicach oruni pronto! Zieleń będzie miała niezłą polewkę z takich pism...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
12:52, 07/11/10
Zakładanie że zrobienie dwudziestu spraw bez przemyślenia może zaowocować choć jedną trafioną jest po prostu głupie. 0125gd masz rację i już. Jak widać rozsądne podejście jest traktowane jako szkodliwe dla ...wiecej
Zakładanie że zrobienie dwudziestu spraw bez przemyślenia może zaowocować choć jedną trafioną jest po prostu głupie. 0125gd masz rację i już. Jak widać rozsądne podejście jest traktowane jako szkodliwe dla "sprawy". Niektórzy podniecają się radą osiedla jakby miała ona mieć własny budżet na sprawy dzielnicy....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
10:27, 07/11/10
Każdy ma prawo napisać Wniosek!!! Wiadomo większą moc ma Wniosek z Rady Osiedla, i tak jak piszesz 0125gd tak pewnie będzie to działać, więc się nie stresuj i dołącz się do grupy inicjatywnej . Jeśli będziesz ...wiecej
Każdy ma prawo napisać Wniosek!!! Wiadomo większą moc ma Wniosek z Rady Osiedla, i tak jak piszesz 0125gd tak pewnie będzie to działać, więc się nie stresuj i dołącz się do grupy inicjatywnej . Jeśli będziesz aktywny to może nawet nią pokierujesz! A i jeszcze jedno pamiętajmy że niezadowolimy wszystkich! Zawsze znajdą się osoby/ grupy osób z lepszym pomyłem, które będą krytykować inne pomysły czy to zbiorcze czy indywidualne etc. Zatem mniej krytyki a więcej działania!!!...mniej
zgloś naruszenie
zaraz, zaraz, jeśli każda osoba prywatna indywidualnie ma sobie sama pisać pisma z problemami do odpowiednich zarządów to... po co rada osiedla czy grupa inicjatywna?
Wspomniano tutaj że należy podsuwać dużo ...wiecej
zaraz, zaraz, jeśli każda osoba prywatna indywidualnie ma sobie sama pisać pisma z problemami do odpowiednich zarządów to... po co rada osiedla czy grupa inicjatywna?
Wspomniano tutaj że należy podsuwać dużo pomysłów. A nie lepiej kilka ale konkretnych? Uważam że jeśli zasypiemy ich pomysłami to trafią one do kosza bez czytania. No ale skoro każdy może przedstawić pomysł to oto mój:
Rada obejmująca przedstawicieli z całego obszaru Oruni > pomysły zgłaszane przez ochotników trafiają na spotkania i do debaty gdzie sprawdzane jest czy pomysł pana A nie koliduje lub przeczy pomysłowi pana B > wybranie lepszego wariantu dla większości, ew. wypracowanie wariantu kompromisowego, > wysłanie pisma zawierającego propozycje wraz z uzasadnieniem do zarządu danej instytucji z ramienia rady osiedla....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
00:32, 07/11/10
Do gościa z 23:51 przeczytaj uważnie komentarz z 04:12 i 22:25. Dla uspokojenia pismo poszło od osoby prywatnej nie od grupy inicjatywnej więc spokojnie! I wszystko w tym temacie! Co do zarzutów odnośnie ...wiecej
Do gościa z 23:51 przeczytaj uważnie komentarz z 04:12 i 22:25. Dla uspokojenia pismo poszło od osoby prywatnej nie od grupy inicjatywnej więc spokojnie! I wszystko w tym temacie! Co do zarzutów odnośnie "...moje...", uważam że od czegoś trzeba zacząć. Jeśli ludzie zaczną zauważać że można coś zmienić w swojej najbliższej okolicy to "krok po kroku" Rada Osiedla obejmie całą dzielnicę, poprzez zaangażowanie ludzi którzy będą zainteresowani takimi zmianami. Jak mówi przysłowie ''Nie od razu Rzym zbudowano''. Takie narzekanie do niczego nie prowadzi! Czym więcej ludzi się przyłączy tym więcej będziemy mogli zmienić (tu! tam! WSZĘDZIE!). Chcieć to móc!!!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:51, 06/11/10
W zupełności zgadzam się z 0125gd. Przecież ten przejazd kolejowy to istny koszmar. Oczywiście, że bezpieczeństwo dzieci jest sprawa najważniejszą, ale instalowanie w tym miejscu jeszcze sygnalizacji świetlnej ...wiecej
W zupełności zgadzam się z 0125gd. Przecież ten przejazd kolejowy to istny koszmar. Oczywiście, że bezpieczeństwo dzieci jest sprawa najważniejszą, ale instalowanie w tym miejscu jeszcze sygnalizacji świetlnej to zupełna pomyłka. Urzędnicy są od wymyślania sposobów radzenia sobie z takimi problemami, ponieważ to oni wiedzą jakie prawne i logistyczne sposoby rozwiązania problemu istnieją. Co do rady osiedla to mam pewne wątpliwości. Rada osiedla ma w rzeczy samej, zajmować się dzielnicą jako całością. A tutaj można zauważyć, iż ludzie tam zebrani walczą o swoje interesy. Moja ulica, mój chodnik, mój plac! W mojej ocenie to jest błąd na samym starcie. A kto kieruje i koordynuje poczynania "grupy inicjatywnej"? Czy tam zebrani ludzie piszą pisma które rozsyłają potem gdzie popadnie?...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
22:25, 06/11/10
Do gościa z 19:47. Tak jak już napisano to tylko propozycja, nikt się przy niej nie będzie upierał! To jest początek rozwiązania problemu zabezpieczenie przede wszystkim dzieci które tamtędy drepczą do SzP nr16? ...wiecej
Do gościa z 19:47. Tak jak już napisano to tylko propozycja, nikt się przy niej nie będzie upierał! To jest początek rozwiązania problemu zabezpieczenie przede wszystkim dzieci które tamtędy drepczą do SzP nr16? Może "Stójkowy" to mogło by rozwiązać główny problem? Tu nie chodzi tylko o kierowców, ale przede wszystkim o dzieci które same przechodzą przez to przejście do szkoły!!!...mniej
zgloś naruszenie
gosc 08:18, przejazd kolejowy najczęściej jest otwarty dwie do pięciu minut, po czym 20-30 minut jest zamknięty - nie dramatyzujmy.
gosc 04:12, to rozwiązanie nie jest idealne? to jest koszmarne rozwiązanie. ...wiecej
gosc 08:18, przejazd kolejowy najczęściej jest otwarty dwie do pięciu minut, po czym 20-30 minut jest zamknięty - nie dramatyzujmy.
gosc 04:12, to rozwiązanie nie jest idealne? to jest koszmarne rozwiązanie. Przez dwadzieścia minut piesi mogą biegać w tę i z powrotem po tym skrzyżowaniu bo i tak wszystko stoi, po czym prze pięć minut jest ruch i znów wszystko stoi. Teraz dodajmy tam światła: Kto z pieszych przyciśnie przycisk, będzie stał i czekał na zielone światło, na skrzyżowaniu w którym wszystkie auta stoją i czekają na przejazd? Nikt. Każdy wciśnie aby wcisnąć (przykładem są światła na wysokości Rejtana) i przejdzie na czerwonym (bo przecież wszystko stoi) A tu nagle otwierają się tory i wszyscy stoją bo wskoczyło łaskawie czerwone... po czym po jakimś czasie zapala sie zielone, rusza 5 samochodów a pani zamyka już tory na kolejne 20 minut... I tym samym kolejka aut na Żuławskiej sięga już ulicy ukośnej... Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie stosujmy złych, nieprzemyślanych rozwiązań tylko po to, aby pokazać że cokolwiek robimy. Jedyną alternatywą byłby, opracowany kiedyś za tow. Gierka, będący w planach ale niezrealizowany projekt przejazdu pod torami i wyjazd w połowie dworcowej (przykład: Sopot, ul.Podjazd ). Niestety taki projekt jest w chwili obecnej nie możliwy, ze względu na koszty mimo iż nie ma już największej przeszkody, czyli większości kamienic na Dworcowej. Tylko nikt tego teraz nie zrealizuje bo to się zwyczajnie nie opłaca dla miasta. Na szczęście całkiem możliwe że z pomocą przyjdzie nam obwodnica południowa która sama rozwiąże problem gdyż zabierze z naszych okolic samochody które nie będą wałęsać się po nieszczęsnym skrzyżowaniu Żuławskiej tylko pojadą w drugą stronę i na wysokości Lipiec wjadą bez stresu na południową obwodnicę pozostawiając wyżej wspomniane torowisko zapomnianym przez kierowców szlakiem......mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
10:48, 06/11/10
Z tym autobusem na Żuławskiej to dobry pomysł na prywatną linię (mini busa)...!!!
zgloś naruszenie
gosc
 
10:18, 06/11/10
Trzymam kciuki!!
zgloś naruszenie
gosc
 
08:32, 06/11/10
Dobrym rozwiązaniem była by pospieszna linia autobusowa, której trasa przebiegała by w np. następujący sposób: ORUNIA GOŚCINNA - Gdańsk - Wrzescz- OLIWA. A po za tym linia autobusowa 210 mogła by kursować ...wiecej
Dobrym rozwiązaniem była by pospieszna linia autobusowa, której trasa przebiegała by w np. następujący sposób: ORUNIA GOŚCINNA - Gdańsk - Wrzescz- OLIWA. A po za tym linia autobusowa 210 mogła by kursować częściej !!! A co do lini autobusowej na ul. Żuławskiej to ZTM mógłby nad takim projektem rozmyśleć pozytywnie a ZKM na takową trasę wypuszczał by autobusy ,,midiki''...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
08:18, 06/11/10
Jeśli to chodziło o światła dla pieszych na ul. Żuławskiej to może być dobry pomysł bo ciężko przejść przez ulicę gdy szlaban jest otwarty.
zgloś naruszenie
gosc
 
04:12, 06/11/10
Do ZDiZ trafił problem plus propozycja np.: światła. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale jakieś jest! ZDiZ zweryfikuje czy problem faktycznie istnieje i jeśli stwierdzi że jest problem, zaproponuje własne ...wiecej
Do ZDiZ trafił problem plus propozycja np.: światła. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale jakieś jest! ZDiZ zweryfikuje czy problem faktycznie istnieje i jeśli stwierdzi że jest problem, zaproponuje własne rozwiązania usprawniające to skrzyżowania zarówno dla pieszych jak i dla kierowców. Jeśli Gość ma inne propozycje na rozwiązanie tego problemu na tym skrzyżowaniu, bo z tego co czytam to też widzi tam problem, zachęcam do napisania własnego pisma z własną propozycją rozwiązania tego problemu!...mniej
zgloś naruszenie
z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu ulicy Żuławskiej to chyba jakiś żart? nie dość że sztuką jest przejechać przez przejazd kolejowy za jednym otwarciem rogatek, to jeszcze światła? Panie które otwierają ...wiecej
z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu ulicy Żuławskiej to chyba jakiś żart? nie dość że sztuką jest przejechać przez przejazd kolejowy za jednym otwarciem rogatek, to jeszcze światła? Panie które otwierają rogatki w tym miejscu cierpią na jakieś dziwne pasje układania kolejek samochodów, gdyż na przejazdach alternatywnych, na których jeżdzą te same pociągi (Lipce i Sandomierska) ruch odbywa się stosunkowo płynnie, a przecież samochodów np. z budowy autostrady jeździ w tę i spowrotem chyba więcej niż na Dworcowej. Ale wracając do tematu, gdy powstaną światła na tym skrzyżowaniu i tak ich nikt nie będzie przestrzegał bo gdy tylko otworzą się tory, każdy będzie próbował wydostać się przez przejazd z tej iście otoczonej torami wyspy, jaką są te rejony Żuławskiej i okolic. Jak ktoś kwitnie 20-30 minut i nie załapie się na przejazd, a jeszcze kolejka rośnie to presja ciśnie.
Co do linii autobusowej na Żuławskiej, to chyba kogoś fantazja ponosi. Nie realna i nie rentowna sprawa która w ZTM-ie nie przejdzie. Wydaje mi się że prędzej PKS-y po niegowskiej będą śmigać. Róbmy coś, owszem, ale bądźmy poważni i zachowajmy rozsądek :-)...mniej
zgloś naruszenie