+ Dodaj komentarz
(-) Anuluj
Komentarze (62)
gosc
31.61.165.*
20:15, 22/10/23
Hi, I want to subscribe for this blog to take most up-to-date updates,
thus where can i do it please help out. http://blessingeco.com/cms/bbs/board.php?bo_table=free&wr_id=242855
zgloś naruszenie
gosc
188.147.12.*
02:52, 25/08/23
Gdzie sprawdzić czy postanowienie o upadłości jest prawomocne?
Hi there, of course this post is in fact pleasant and I have learned
lot of things from it about blogging. thanks.
Gdzie zgłosić upadłość ...wiecej
Gdzie sprawdzić czy postanowienie o upadłości jest prawomocne?
Hi there, of course this post is in fact pleasant and I have learned
lot of things from it about blogging. thanks.
Gdzie zgłosić upadłość konsumencką?...mniej
zgloś naruszenie
gosc
188.147.8.*
06:31, 17/08/23
Ile trwa Upadłość konsumencka bez majątku 2022?
These are actually wonderful ideas in about blogging.
You have touched some nice things here. Any way keep up wrinting.
Czy po ogłoszeniu upadłości ...wiecej
Ile trwa Upadłość konsumencka bez majątku 2022?
These are actually wonderful ideas in about blogging.
You have touched some nice things here. Any way keep up wrinting.
Czy po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej można wziąć kredyt?...mniej
zgloś naruszenie
gosc
46.134.75.*
08:48, 14/01/12
Do sejmu kurde! weście ogarnijcie...........................
zgloś naruszenie
gosc
 
09:12, 22/12/10
Czepiliście sie oruni a wszendzie jest tak samo barany
zgloś naruszenie
gosc
 
09:00, 11/12/10
Sprawa kradzieży, lub wandalizmu nie ma znaczenia w tym przypadku. Ważne jest to aby nigdy więcej nie niszczono dziedzictwa narodowego, przecież jest to dla nas i naszych dzieci wnuków dla potomnych
Prośba i ...wiecej
Sprawa kradzieży, lub wandalizmu nie ma znaczenia w tym przypadku. Ważne jest to aby nigdy więcej nie niszczono dziedzictwa narodowego, przecież jest to dla nas i naszych dzieci wnuków dla potomnych
Prośba i apel do Oruniaków pilnujcie swojej tożsamości i dziedzictwa, Park jest taki piękny pozdrawiam Orunię Gość...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:37, 08/12/10
Przesadzili z tą wagą i ceną! To coś kosztuje ok.15 tyś.
zgloś naruszenie
gosc
 
21:24, 05/12/10
Mieszkańcy tamtej dzielnicy nie pozwolili by sobie na coś takiego. A na dolnej to sobie można poczyniać - i wcale się nie dziwię. Bo tutaj nie warto nic robić.
zgloś naruszenie
gosc
 
17:38, 05/12/10
Na Orunii Górnej jest monitoring - warto sprawdzić czy też nie jest atrapą!
zgloś naruszenie
gosc
 
19:21, 03/12/10
brąz po 17 zł
zgloś naruszenie
gosc
 
21:05, 30/11/10
Jaka dzielnica taka kamera!
zgloś naruszenie
gosc
 
20:42, 30/11/10
Już nie ma do czego wrcać, ale osobiście uważam, że taki pomnik mógłby stanąć na wolnym placu koło przystanku autobusowego na Gościnnej. Tam jest teren, gdzie kiedyś stał budynek. Teraz jest to miejsce ...wiecej
Już nie ma do czego wrcać, ale osobiście uważam, że taki pomnik mógłby stanąć na wolnym placu koło przystanku autobusowego na Gościnnej. Tam jest teren, gdzie kiedyś stał budynek. Teraz jest to miejsce niewykorzystane. To zdecydowali się go postawić w parku - miejsce "ni przypiął ni wypiął". I na domiar złego , zagrabili górkę dzieciom....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
16:40, 30/11/10
przed chwilą, w Radio Gdańsk było o tym, że Chan jest nieźle wkurzony a nawet 'rozsierdziłsja duże' gdyż był pewien, że opodal pomnika jest miejski monitoring, a teraz sie okazało, ze kamera w pobliskiej ...wiecej
przed chwilą, w Radio Gdańsk było o tym, że Chan jest nieźle wkurzony a nawet 'rozsierdziłsja duże' gdyż był pewien, że opodal pomnika jest miejski monitoring, a teraz sie okazało, ze kamera w pobliskiej latarni, jest atrapą...to kompromitacja!...mniej
zgloś naruszenie
Mili Państwo, odnoszę wrażenie że niektórzy w swych komentarzach zagalopowali się niczym tatar na stepach akermańskich. Problem wandalizmu nie dotyczy tylko naszej dzielnicy, choć z komentarzy wnioskować można ...wiecej
Mili Państwo, odnoszę wrażenie że niektórzy w swych komentarzach zagalopowali się niczym tatar na stepach akermańskich. Problem wandalizmu nie dotyczy tylko naszej dzielnicy, choć z komentarzy wnioskować można iż ich autorzy poza Orunią nie bywali i nie widzieli zniszczonych przystanków, placów zabaw i pomazanych ścian w innych dzielnicach Gdańska. Co do sprawy dbania urzędu miasta o poszczególne dzielnice, to nie ma o czym mówić, bo go po prostu nie ma. Jeśli ktoś pisze, że na Oruni Górnej teren jest bardziej zadbany, to powinien się zastanowić, że tam zarządcą terenu są spółdzielnie mieszkaniowe. Serdecznie pozdrawiam....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
07:26, 30/11/10
Drogi gościu z 14.28 przykro mi ,ale nie trzeba legitymować wystarczy spojrzeć jak z bramy gimnazjum młodzież udaje się do ulubionej palarni.Trzeba tylko chcieć to zobaczyć i podejść te parę kroków by się ...wiecej
Drogi gościu z 14.28 przykro mi ,ale nie trzeba legitymować wystarczy spojrzeć jak z bramy gimnazjum młodzież udaje się do ulubionej palarni.Trzeba tylko chcieć to zobaczyć i podejść te parę kroków by się przekonać....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
01:32, 30/11/10
O tym, dowiedziałem się z paska w tvn 24 :-)
zgloś naruszenie
gosc
 
01:09, 30/11/10
Z tym apelem to wystąp do tych, którzy dokonują takich rzeczy. Co znaczy, że na innych dzielnicach jest jeszcze gorzej? To ma być pocieszenie dla oruniaków, którzy pragna zmian na lepsze i chca żyć lepiej, ...wiecej
Z tym apelem to wystąp do tych, którzy dokonują takich rzeczy. Co znaczy, że na innych dzielnicach jest jeszcze gorzej? To ma być pocieszenie dla oruniaków, którzy pragna zmian na lepsze i chca żyć lepiej, bezpiecznie? Ja już od kilku lat nie mieszkam na Orunii, za co dziękuję Panu. Pomimo tego, że własnie tutaj się urodziłem i wychowałem. To miejsce strasznie mnie blokowało i miałem dosyć brudu, szarości i bylejakości. Za mieszkanie komunalne płaciłem taki czynsz, że do dzisiaj mnie głowa boli. A w zamian za to miałem klatkę, której nikt nie sprzątał a i czasami służyła jako toaleta dla smakoszy byczków. Widok na plac, po którym majestatycznie latały śmieci. I takie tam: przypalany domofon, powyrywane skrzynki na listy i całę gama tego co można tutaj doświadczyć. Jedyne za czym mi tęsko to sasiedzi (ci młodzi i ci starsi)- szkoda, że nie maja możliwości aby się ewakuować z dzielnicy, która skazana jest na niepowodzenie....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
20:32, 29/11/10
Nie plujmy tak na siebie!!!!W Oświęcimiu zlecenie pochodziło zza morza a wykonawców od miejsca kradzieży dzieliło 300 km. Boli mnie każdy akt wandalizmu, ale jeżeli sami na siebie bedziemy wylewać pomyje to nic ...wiecej
Nie plujmy tak na siebie!!!!W Oświęcimiu zlecenie pochodziło zza morza a wykonawców od miejsca kradzieży dzieliło 300 km. Boli mnie każdy akt wandalizmu, ale jeżeli sami na siebie bedziemy wylewać pomyje to nic dobrego z tego nie wyniknie.Uwierzcie na Oruni jest lepij niż w conajmniej kilku innych dzielnicach Gdańska. I są na to dowody...mniej
zgloś naruszenie
co za różnica czy ukradła gówniażeria, chuligani czy inna patologia, samo się nie ukradło, a innych możliwości nie ma, więc to z tymi grupami należy zrobić porządek. Raczej wątpie że ukradł go porządny, ...wiecej
co za różnica czy ukradła gówniażeria, chuligani czy inna patologia, samo się nie ukradło, a innych możliwości nie ma, więc to z tymi grupami należy zrobić porządek. Raczej wątpie że ukradł go porządny, praworządny obywatel żeby sobie nad telewizorem powiesić. A od udowadniania kto to zrobił są sądy, lecz wiadomo jak działają i jakie są wyroki: zachęcające do dalszych działań....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
14:28, 29/11/10
Drogi gościu z godziny 13.14- czy wylegitymowałeś przebywających na peronie i masz pewność,że to gimnazjaliści.
zgloś naruszenie
gosc
 
14:16, 29/11/10
BYć może zrobili to złomiarze, a być może młodzież. To bez znczenia. Ważne aby w końcu zrobić porzadek na Orunii. Ja nie rozumien dlaczego wy bronicie młodzieży czy też pożal sie boże policji. Każda z tych grup ...wiecej
BYć może zrobili to złomiarze, a być może młodzież. To bez znczenia. Ważne aby w końcu zrobić porzadek na Orunii. Ja nie rozumien dlaczego wy bronicie młodzieży czy też pożal sie boże policji. Każda z tych grup obroni się sama. Przecież nie trzeba się mocno zagłębiać w problem, aby zobaczyć że młodzież jest zupełnie bezkarna, z resztą tak samo bezkarna jak ta pseudo policja....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
13:48, 29/11/10
Dajcie w koncu spokój tym młodym ! młodziez to, młodziez tamto. a wyzywanie ich od "gnojów" niczym wam nie pomoze. No chyba ze chcesz sobie człowieku pobudowac psychike bo jestes na tyle mało inteligenty ze ...wiecej
Dajcie w koncu spokój tym młodym ! młodziez to, młodziez tamto. a wyzywanie ich od "gnojów" niczym wam nie pomoze. No chyba ze chcesz sobie człowieku pobudowac psychike bo jestes na tyle mało inteligenty ze tylko na wyzywanie innych cie stac. To własnie przez takich ludzi jak wy Oruska młodziez ma taką opinie, bo kazdy kazdego nakreca. Macie dowody ze to oni zrobili ? Bo jak nie po co cały ten dym ?! Moze najpierw przestancie narzekac i sobie wyjdzie poszukac winnych a nie cały czas najezdzacie bez przerwy a to na młodziez a to na policje. I nie osądzajcie nikogo póki nie macie dowodów bo to według mnie robi sie chore....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
13:41, 29/11/10
Dajcie w koncu spokój tym młodym ! młodziez to, młodziez tamto. a wyzywanie ich od "gnojów" niczym wam nie pomoze. No chyba ze chcesz sobie człowieku pobudowac psychike bo jestes na tyle mało inteligenty ze ...wiecej
Dajcie w koncu spokój tym młodym ! młodziez to, młodziez tamto. a wyzywanie ich od "gnojów" niczym wam nie pomoze. No chyba ze chcesz sobie człowieku pobudowac psychike bo jestes na tyle mało inteligenty ze tylko na wyzywanie innych cie stac. To własnie przez takich ludzi jak wy Oruska młodziez ma taką opinie, bo kazdy kazdego nakreca. Macie dowody ze to oni zrobili ? Bo jak nie po co cały ten dym ?! Moze najpierw przestancie narzekac i sobie wyjdzie poszukac winnych a nie cały czas najezdzacie bez przerwy a to na młodziez a to na policje. I nie osądzajcie nikogo póki nie macie dowodów bo to według mnie robi sie chore....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
13:14, 29/11/10
Tutaj większość zawodzi:rodzice,policja,szkoła.Co do ostatniej (gimnazjum)zgroza...w czasie trwania zajęć lekcyjnych, przerwa nie przerwa wiaty na peronie oblegane.I cóż pięć kroków od budynku a nauczyciela czy ...wiecej
Tutaj większość zawodzi:rodzice,policja,szkoła.Co do ostatniej (gimnazjum)zgroza...w czasie trwania zajęć lekcyjnych, przerwa nie przerwa wiaty na peronie oblegane.I cóż pięć kroków od budynku a nauczyciela czy kogoś z dyrekcji nie ujrzysz...
Faktem jest,ze patroli jest mało lecz wolą one wlepiać mandaty babciom,bo piesek bez smyczy,niż wylegitymować grupkę rozhuśtanej młodzieży...mniej
zgloś naruszenie
Ok, faktem jest to że na Orunii jest za mało patroli. Ale jakim cudem 24h na dobę można upilnować jedno miejsce? Przecież tam by musiał stać non stop radiowóz. Wtedy były by opinie że policja pilnuje tylko ...wiecej
Ok, faktem jest to że na Orunii jest za mało patroli. Ale jakim cudem 24h na dobę można upilnować jedno miejsce? Przecież tam by musiał stać non stop radiowóz. Wtedy były by opinie że policja pilnuje tylko pomnika Tatara a resztę dzielnicy zaniedbuje. Nawet w centrum miasta podczas weekendu w nocy brakuje patroli że katują ludzi na przystankach ... . Jeśli ktoś to chciał ukraść to i tak by ukradł nawet za plecami odchodzącego już patrolu. Wybrali jedyną łatwą część do odcięcia, pewnie trwało to moment. I nie wiem dlaczego tyle osób jest zdania że policja powinna robić porządek z dzieciakami z dzielnicy. Ok Powinna ale chyba pierwszym ogniwem są rodzice. I nawet jeśli ukradły to jakieś dzieciaki to i tak sprawę spaprali dorośli którzy nie potrafili się nimi zająć i wychować....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
10:57, 29/11/10
... ja myślę, że tytuł artykułu powinien mieć następujące brzmienie:
Pomnik Tatara uszkodzony- dyshonor dla oruńskiej policji.
Zaniedbania jakie mają tutaj miejsce sięgają zenitu.
zgloś naruszenie
gosc
 
10:40, 29/11/10
jakby pseudo-policja zaglądała wieczorami do parku, to by szybko namierzyła sprawców. No ale oni już zapomnieli, że poniżej Oruni Górnej jest jeszcze jakaś dzielnica. Szkoda, że nikt się nie zainteresował ze ...wiecej
jakby pseudo-policja zaglądała wieczorami do parku, to by szybko namierzyła sprawców. No ale oni już zapomnieli, że poniżej Oruni Górnej jest jeszcze jakaś dzielnica. Szkoda, że nikt się nie zainteresował ze stróżów lewa co robi młodzież w parku, jak ćpa i pije, jakie "wspaniałe" zabawy później mają. A wystarczyło RAZ wieczorem tam zajrzeć. Naprawdę nie zdziwi mnie, jeśli to ci stali bywalcy i ich XXI-wieczne pomysły na zabawe (róbta co chceta)....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
08:56, 29/11/10
Dodajmy monitoring...w jakimś dziwny miejscu(nie tam gdzie potrzeba).
Zmuśmy oruńskich radnych, by w koncu zaczęki walczyc o dzielnicę...a może rzeczywiście prościej zaorać
zgloś naruszenie
gosc
 
08:02, 29/11/10
no i czy warto jest coś robić na Oruni? Zaczynam się zastanawiać:(
zgloś naruszenie
gosc
 
01:00, 29/11/10
Co wyście się tak tej młodzieży czepili jak nie wiadomo kto to zrobił. To stare pierdziele są często dużo bardziej bezczelne i zdegenerowane. Kiedyś było tu o menelach kradnących krzyże z cmentarza.
zgloś naruszenie
gosc
 
00:32, 29/11/10
Tracić nadzieji nie wolno! Wśród tej "trudnej młodzieży" są ludzie, których warto ratować. Nie wybierali sobie rodziców, miejsca zamieszkania czy też swojej pozycji. jednak juz czas najwyższy aby konsekwentnie ...wiecej
Tracić nadzieji nie wolno! Wśród tej "trudnej młodzieży" są ludzie, których warto ratować. Nie wybierali sobie rodziców, miejsca zamieszkania czy też swojej pozycji. jednak juz czas najwyższy aby konsekwentnie przestrzegać prawa. Bezwzględnie!. Trzeba wyrwać młodzież z ulic i wszechobecnego oruńskiego syfu. Są od tego służby, które powinny się zabrać za pracę (kuratorzy, polica, straż miejska, psycholodzy itd). Kim jest komendant posterunku na Orunii? Przecież tutaj można zrobić tak wiele.Gdzie są decydenci z ramienia miasta, którzy powinni wskazać, że Orunia jest dzielnicą Gdańska a nie pole walki, smrodu, brudu i beznadziei....mniej
zgloś naruszenie
Nie wiem co napisać już teraz. Przez takie zdarzenia wszystkie moje komentarze dotyczące naszej społeczności są "g" warte ... ;/
zgloś naruszenie
gosc
 
23:26, 28/11/10
Orunia - czy warto jeszcze rewitalizować, czy może ponownie spróbować zatopić?
zgloś naruszenie
gosc
 
23:11, 28/11/10
Cholery można dostać z tą bandą. Najpierw to bym porządnie "przemówił" do rodziców - kimkolwiek są a potem bym zabrał się za ta "młodzież". Prawo jest byle jakie ale jest i należy je przestrzegać. Gnoje czują ...wiecej
Cholery można dostać z tą bandą. Najpierw to bym porządnie "przemówił" do rodziców - kimkolwiek są a potem bym zabrał się za ta "młodzież". Prawo jest byle jakie ale jest i należy je przestrzegać. Gnoje czują się zupełnie bezkarne. Policja powinna w końcu wypowiedzieć gnojom "wojnę" i zaprowadzić porządek na tej dzielnicy. Przecież są oddziały prewencji, które jedyne co robią to głupa kleją podczas meczów. Wtedy tam nawet się znajduje helikopter. Co za państwo! Pozwalają i tak się dzieje. Za nie długi czas to będziemy wychodzić do sklepu i do racy w hełmie na głowie....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:33, 28/11/10
No właśnie! Sami widzicie, zmian nie będzie! Tatar stanął na "uświęconym" miejscu, gdzie dzieciaki zjeżdżały na sankach. Można mówić o historii, można mówić o wandalizmie, złodziejstwie i dyshonorze. Tylko po ...wiecej
No właśnie! Sami widzicie, zmian nie będzie! Tatar stanął na "uświęconym" miejscu, gdzie dzieciaki zjeżdżały na sankach. Można mówić o historii, można mówić o wandalizmie, złodziejstwie i dyshonorze. Tylko po co? Zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że kilka chcących osób, nic nie znaczy wobec mającej wszystko w dupie większości. Takie prawo demokracji. Mogę zdecydować ile razy będę wyrzucać własną kasę w błoto, pakując ją w remont elewacji, czy drzewka, które najdalej w 24h znikną lub zostaną zniszczone. Mogę położyć w błocie płyty betonowe, by było łatwiej zaparkować...sąsiadowi. Nawet na klatce schodowej mamy zamontowane ograniczniki mocy, żeby szanowni sąsiedzi nie kradli prądu. Humor mi się sp......... Chyba się napiję i sam ruszę w dzielnię uprzykrzać życie innym!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
21:20, 28/11/10
Już dawno wyprowadziłem się z Oruni Dolnej. To, co tu czytam, to takie smutne podsumowanie tego, co się na Oruni dzieje. Banda łobuzów i wandali kolejny raz dała o sobie znać. Ci młodzi "szalikowcy", którzy tak ...wiecej
Już dawno wyprowadziłem się z Oruni Dolnej. To, co tu czytam, to takie smutne podsumowanie tego, co się na Oruni dzieje. Banda łobuzów i wandali kolejny raz dała o sobie znać. Ci młodzi "szalikowcy", którzy tak głośno licytują się na patriotyzm, oni ośmieszyli wszystkich mieszkańców tej dzielnicy. Mieszkam w Krakowie, ale nawet tutaj, tak daleko, ludzie słysząc, co się stało na Oruni łapią się za głowę i nie mogą zrozumieć. Wstyd na cały kraj, niestety. Nie można pominąć faktu, że Tatarzy, którym stawiano ten pomnik, walczyli o niepodległość naszego kraju i przelewali za niego krew - jeszcze za I Rzeczypospolitej... Obawiam się, że nie jest to dzieło złomiarzy, ale właśnie zdemoralizowanej młodzieży. Co gorsza, miejscowa policja podobno już zupełnie wyprowadziła się z Oruni Dolnej. Na Oruni Górnej mają ci panowie pracę zapewne znacznie wygodniejszą i bezproblemową, ale służbą bym tego nie nazywał - w żadnym wypadku....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
17:34, 28/11/10
mogli nie stawiac tego pomnika w tym miejscu i problemu by nie bylo, a tak spadl sniego i dzieci nie maja gdzie jezdzic
zgloś naruszenie
gosc
 
16:01, 28/11/10
Mogli by go w centralnym punkcie postawic a nie pod zjazdem.
zgloś naruszenie
gosc
 
15:59, 28/11/10
A czy ktos pamieta pierwszy artykol o pomniku, tam juz nikt nie pytal ludzi z oruni o zgode na powstanie w takim miejscu pomnika. Tam zimowa pora dzieci szaleja na sankach itp.teraz to jeszcze nic mojim zdaniem ...wiecej
A czy ktos pamieta pierwszy artykol o pomniku, tam juz nikt nie pytal ludzi z oruni o zgode na powstanie w takim miejscu pomnika. Tam zimowa pora dzieci szaleja na sankach itp.teraz to jeszcze nic mojim zdaniem jak jakies dziecko se krzywde podczas zjazdu zrobi to ja na miejscu ojca dziecka bym odholowal pomnik na szadulki........mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
14:44, 28/11/10
Zgadzam się z tym policja jest nieudolna a może leniwa- spacerują, jeżdżą i nie zwracają uwagi na to co się dzieje. Przechodzą obok żle zachowujących się młodych ludzi udając że tego nie widzą, bo poco się ...wiecej
Zgadzam się z tym policja jest nieudolna a może leniwa- spacerują, jeżdżą i nie zwracają uwagi na to co się dzieje. Przechodzą obok żle zachowujących się młodych ludzi udając że tego nie widzą, bo poco się udzielać, ważne ze godziny lecą...mniej
zgloś naruszenie
może dlatego urzędnicy traktują Orunię jak czarne, zapomniane getto bo taki tworzmy jej wizerunek. My jako mieszkańcy. Wszelkie próby zrobienia/poprawienia czegokolwiek kończą się wyrzuceniem pieniedzy w błoto ...wiecej
może dlatego urzędnicy traktują Orunię jak czarne, zapomniane getto bo taki tworzmy jej wizerunek. My jako mieszkańcy. Wszelkie próby zrobienia/poprawienia czegokolwiek kończą się wyrzuceniem pieniedzy w błoto bo po kilku dniach jest zniszczone, skatowane, rozkradzione, zdewastowane. Więc to tak jakby mieszkańcy dawali znać że nie chcą zmian, chcą swoje małe ciepłe, smierdzące, zapuszczone slamsy. I politycy inwestują w inne dzielnice, gdzie ludzie chcą żyć lepiej. Co z tego że jest nas mała grupka ludzi normalnych, uczciwych którzy chcą fajnie? Wiekszość to i tak hołota którą trzeba gonić kijem, więc nawet jak się 10 osób stara a 50 osób niszczy to według mnie szkoda zabawy. Kolega (nie wiem czy wolno mi tak mówić) Lukaszor namawia żebyśmy wzieli sprawy w swoje ręce, robili coś, ale co mamy z tym zrobic? postawić straż obywatelską na każdym rogu, przystanku, pomniku, zabytku, klatce żeby walczyc z gówniażerią i patologią? choć to może i było by jakies rozwiązanie....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
13:59, 28/11/10
A JA SIĘ WSTYDZĘ TYCH KOMENTARZY. MAM NADZIEJĘ, ŻE RÓWNIE GŁOŚNO BĘDZIE KIEDY SIĘ OKAŻE, ŻE TEGO HANIEBNEGO CZYNU DOKONALI "GOŚCIE" Z INNEJ DZIELNICY
zgloś naruszenie
gosc
 
13:01, 28/11/10
Wstyd. Nie chodzi tu wyłącznie o Tatarów. Najważniejsze dla mnie było że u nas że na Oruni.....Ze może ktoś w końcu zauważy naszą dzielnicę No i zauważą .... na pewno jako miejsce zamieszkania patologii żuli i ...wiecej
Wstyd. Nie chodzi tu wyłącznie o Tatarów. Najważniejsze dla mnie było że u nas że na Oruni.....Ze może ktoś w końcu zauważy naszą dzielnicę No i zauważą .... na pewno jako miejsce zamieszkania patologii żuli i złodziei. Mieszkam tu i jestem normalny, choć nie wiem czy ktoś mi w to uwierzy.......mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
12:38, 28/11/10
na 99% jestem pewny, że to nasza kochana oruńska młodzież gimnazjalna, a nie złomiarze. Oni by tego nie opchneli później, bo byłoby im trudno po nagłośnieniu sprawy. Sprawa kolejna, to brak pseudo-policji na ...wiecej
na 99% jestem pewny, że to nasza kochana oruńska młodzież gimnazjalna, a nie złomiarze. Oni by tego nie opchneli później, bo byłoby im trudno po nagłośnieniu sprawy. Sprawa kolejna, to brak pseudo-policji na ulicach (policji w Polsce nie ma)....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
12:30, 28/11/10
zacząłem od południa, i sam jestem pierwszym "datkodawcą" bilans nie zachwyca, ale coś przynajmniej robię:D
zgloś naruszenie
gosc
 
12:27, 28/11/10
ile już zebrałeś? tu orkiestra owsiaka by nie pomgła chyba nawet
zgloś naruszenie
gosc
 
12:22, 28/11/10
zbieram hajs na kapsułę do wystrzelenia w kosmos patoli z Oruni!!!
zgloś naruszenie
gosc
 
12:06, 28/11/10
żal... po prostu brak słów
zgloś naruszenie
gosc
 
12:03, 28/11/10
ZABIC TO ZAMALO
zgloś naruszenie
gosc
 
11:40, 28/11/10
To jeszcze bardziej zachęciło mnie do wyprowadzki z tej dzielnicy. Mam już dosyć tłumaczenia każdej nowo poznanej osobie, że "tu nie jest tak źle". Tu jest źle i trzeba się stąd wyprowadzić.
zgloś naruszenie
gosc
 
11:03, 28/11/10
Wczoraj na ten temat od rana były informacje w radio. DO przyjazdu prezydenta, nie okradli, bo po prostu pomnik był wtedy pilnowany 24/h.
Ten pomnik od razu powinien byc zaprojektowany w kształcie kuli, z ...wiecej
Wczoraj na ten temat od rana były informacje w radio. DO przyjazdu prezydenta, nie okradli, bo po prostu pomnik był wtedy pilnowany 24/h.
Ten pomnik od razu powinien byc zaprojektowany w kształcie kuli, z której nie mozna nic odpiłowac, odłamac, a sama jest za cięzka zeby ją ruszyc......mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
01:27, 28/11/10
0125 gd - w zupełności się z Tobą zgadzam. Blok przy ul. Ubocze, a właściwie kryteria przydziału w nim mieszkań wyraznie pokazuje jaki stosunek do tej dzielnicy mają urzędnicy. W czasie, kiedy przydzielane były ...wiecej
0125 gd - w zupełności się z Tobą zgadzam. Blok przy ul. Ubocze, a właściwie kryteria przydziału w nim mieszkań wyraznie pokazuje jaki stosunek do tej dzielnicy mają urzędnicy. W czasie, kiedy przydzielane były mieszkania na Uboczu oddane zostały również budynki na Górnej Oruni oraz na Szadółkach. W dziwny sposób na Orunię z znacznej części trafili ludzie nazwijmy ich "specyficznymi". Sami widzimy co tam się dzieje. Takie problemy (dewastacji, częstych interwencji policji itd) nie dotyczą Górnej czy też Szadółek. Nie chcę obrazić ludzi mieszkających na Uboczu, bo zapewne w tej grupie jest dużo ludzi prawych i ludzi, którzy by chcieli się cieszyć z nowych mieszkań. Póki co to ten blok stał się dla niektórych więzieniem i gettem. O i tak właśnie realizowana jest polityka rewitalizacji Orunii - brawo!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
01:09, 28/11/10
Wszelkie wysiłki wprowadzenia "normalności" na Orunii idą na marne. Gnoje małoletnie chodzą i robią co chcą. Gdzie jest polica? Kamery monitoringu miejskiego montowane są w "dziwnych" miejscach - nie koniecznie ...wiecej
Wszelkie wysiłki wprowadzenia "normalności" na Orunii idą na marne. Gnoje małoletnie chodzą i robią co chcą. Gdzie jest polica? Kamery monitoringu miejskiego montowane są w "dziwnych" miejscach - nie koniecznie w miejscach niebezpiecznych. Policja z dolnej Orunii wyprowadziła sie na dobre. Siedzą oni w ciepełku na Górnej, gdzie ład i porządek. Tamta dzielnica nafaszerowana jest kamerami, z których obraz przesyłany jest do mundurowych. Śmiać mi się chce, jak słyszę takie wieści, bo naiwny nie jestem i wiem, że tutaj się nic nie zmieni....mniej
zgloś naruszenie
brak słów. No normalnie niczego się już nie boją. Wiadomym było że jakieś mendy się zainteresują tym pomnikiem, ale że tak szybko i tak bezczelnie to się nie spodziewałem. Wydaje mi się że ta dzielnica przywraca ...wiecej
brak słów. No normalnie niczego się już nie boją. Wiadomym było że jakieś mendy się zainteresują tym pomnikiem, ale że tak szybko i tak bezczelnie to się nie spodziewałem. Wydaje mi się że ta dzielnica przywraca sobie dawną złą sławę. To będzie wstyd na cały kraj jak brukowce to rozchwycą. "Dwa dni po odsłonięciu pomnika przez prezydenta został on rozkradziony" . Normalnie bandytyzm. kojarzy mi się sprawa tego nowego bloku komunalnego na przytorzu gdzie miejscowa gówniażeria i chołota pokazała że to ich dzielnica i nie może być fajnie i schludnie - muszą zrobic slumsy. Byłem tam ostatnio z dostawą i oglądałem jak to wszystko zdewastowane jest. Żal ściska bo kupa ładnej kasy na to poszła. :-/...mniej
zgloś naruszenie
Jak już ktoś wspomniał - jak na tej dzielnicy się może coś zmienić, skoro takie cyrki odchodzą? Dobrze, że złodziej powstrzymał się chociaż do odjazdu p. Komorowskiego... A gdzie jest jakiś patrol Policji, albo ...wiecej
Jak już ktoś wspomniał - jak na tej dzielnicy się może coś zmienić, skoro takie cyrki odchodzą? Dobrze, że złodziej powstrzymał się chociaż do odjazdu p. Komorowskiego... A gdzie jest jakiś patrol Policji, albo Straży Miejskiej, której najczęstszymi osiągnięciami są mandaty za picie piwa albo złe parkowanie (to najłatwiejsze), albo monitoring?! To zdarzenie to totalny skandal....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:50, 27/11/10
Jest tam kamera na tej nowej lampie niech sprawdza i po sprawie chyba ze kamera to tylko atrapa ;)
zgloś naruszenie
gosc
 
23:42, 27/11/10
Po co go stawiali na Oruni przecież wiadomo że zepsują teoria się sprawdziła.
zgloś naruszenie
gosc
 
23:40, 27/11/10
Jak bym spotkał gówniarza to wyrwał bym mu nogi z du**
zgloś naruszenie
gosc
 
23:34, 27/11/10
Szanowni mieszkancy Oruni dewastacja pomnika jest zalosnym czynem debila lub li Obywatele polscy pochodzenia tatarskiego wiedzieli co moze sie tu wydarzyc juz wczesniej skradziono ich drogie eksponaty ...wiecej
Szanowni mieszkancy Oruni dewastacja pomnika jest zalosnym czynem debila lub li Obywatele polscy pochodzenia tatarskiego wiedzieli co moze sie tu wydarzyc juz wczesniej skradziono ich drogie eksponaty wspolczuje lecz zastanawia mnie reakcja mieszkancow sa poruszeni i slusznie ale jak zareagowala opinia w momencie profanacji kapliczki- najpierw wrzucenie do stawu a potem spalenia CISZA nawet proboszcz owczesny nie zareagowal policja tez mieszkancy co niektorzy mowili no coz chuligani i tyle BRAWO NARODZIE CHRZESCIJANSKI Z1000 letnim stazem BRAWO...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:33, 27/11/10
Dlaczego w Parku nie ma kamer? Przecież tam codziennie łazi jakaś wataha gówniarzy. Policja ma to głęboko. Może ten Tatar to będzie coś dobrego dla Oruni. Może kamery tu dadzą i policja będzie częściej ...wiecej
Dlaczego w Parku nie ma kamer? Przecież tam codziennie łazi jakaś wataha gówniarzy. Policja ma to głęboko. Może ten Tatar to będzie coś dobrego dla Oruni. Może kamery tu dadzą i policja będzie częściej przyjeżdzać. Bo to też dyshonor dla policji jest!...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
23:07, 27/11/10
Jak tu ma się coś zmienić...
zgloś naruszenie
gosc
 
22:14, 27/11/10
Co za k... to zrobiły????
zgloś naruszenie