+ Dodaj komentarz
(-) Anuluj
Komentarze (20)
dziś passat został usunięty z ulicy Żuławskiej :)
zgloś naruszenie
Można zawsze zadzwonić po Straż Miejską czy Policję, można wziąć przykładu np. ze Skandynawów. My mieszkańcy dla własnego dobra, możemy zacząć to praktykować. Bo jak na razie tylko regularne mandaty pomagają ...wiecej
Można zawsze zadzwonić po Straż Miejską czy Policję, można wziąć przykładu np. ze Skandynawów. My mieszkańcy dla własnego dobra, możemy zacząć to praktykować. Bo jak na razie tylko regularne mandaty pomagają Polskim opornym kierowcą w zmianie myślenia. Pocieszające jest to że nawet jeśli taki kierowca machnie na mandat ręką to i tak Państwo mu to ściągnie....mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
07:18, 25/02/10
Biedrona077 - ja jestem jak najbardziej za przejściem dla pieszych koło przedszkola i za znakami zakazu. Ale nawet jak postawią znaki to strażnicy nie będą nadal mieli podstaw do wypisania mandatu bo ich na ...wiecej
Biedrona077 - ja jestem jak najbardziej za przejściem dla pieszych koło przedszkola i za znakami zakazu. Ale nawet jak postawią znaki to strażnicy nie będą nadal mieli podstaw do wypisania mandatu bo ich na miejscu nie będzie. Straż miejską na Oruni zobaczyć? Musi być święto albo jakaś akcja ;)...mniej
zgloś naruszenie
spox - problemem poruszonym w artykule jest to, że passat stoi tam od ponad roku. Na Żuławskiej jest mnóstwo firm, które maja TIRy i staja nimi oraz innymi autami ale nie na rok czasu, człowieku... TIRa da się ...wiecej
spox - problemem poruszonym w artykule jest to, że passat stoi tam od ponad roku. Na Żuławskiej jest mnóstwo firm, które maja TIRy i staja nimi oraz innymi autami ale nie na rok czasu, człowieku... TIRa da się łatwo ominąć a tam gdzie stoi passat też jest łuk i jest sklep, przy którym codziennie staje (na chwile) ok 10 samochodów po obu stronach ulicy. No i co łatwiej ominąć? Bo mi TIRa :)...mniej
zgloś naruszenie
Gdy będą znaki zakazu to straż miejska będzie miała podstawy do mandatów gdy znaków nie ma strażnikom podstaw do wypisania mandatu brak. Dlatego jest taki bałagan. Dobrym Przykładem jest Przedszkole, z tego co ...wiecej
Gdy będą znaki zakazu to straż miejska będzie miała podstawy do mandatów gdy znaków nie ma strażnikom podstaw do wypisania mandatu brak. Dlatego jest taki bałagan. Dobrym Przykładem jest Przedszkole, z tego co pamiętam według przepisów drogowych nie wolno stawiać 10m przed i za przejściem dla pieszych, nie trzeba nam tylko znaku zakazu parkowania tylko znak że jest to przejście dla pieszych. Zmotoryzowani Rodzice pociechy z przedszkola powinny zadbać o bezpieczeństwo pociech dochodzących na pieszo parkowane w obecny sposób samochody znacznie to utrudniają. Przy blokach na ulicy Żuławskiej wystarczy na początek namalować linie parkingowe to może ludzie nie mający wyobraźni będą umieli tak postawić samochód aby zmieściły się dwa samochody a nie jeden. Co do miejsca na Parking Strzeżony to może zapuszczone pola przy Przedszkolu (niesyte tam jest kilku właścicieli ale gdyby się zgrali to może by zarobili a rodzice pociech mieli by gdzie stawiać)....mniej
zgloś naruszenie
SpoX
 
21:02, 24/02/10
dzony74 racja tiry ... sam pasat w śniegu to nic.. da się go łatwo ominąć , i każdemu może się zdażyć że auto się zepsuje i będzie co z nim zrobić .. natomiast tir który staje dosyć często na nie wielkim łuku ...wiecej
dzony74 racja tiry ... sam pasat w śniegu to nic.. da się go łatwo ominąć , i każdemu może się zdażyć że auto się zepsuje i będzie co z nim zrobić .. natomiast tir który staje dosyć często na nie wielkim łuku stwarza duże zagrożenie, z z żadnej strony nie ma dobrego widoku by je ominąć, własnie tu jest problem a nie małego "pasacika". Co do blokady to jakiś absurd, tak samo mogą blokować drogę mieszkańcy ulicy równej po której większość aut jedzie do dolnej bramy, nie wspominając o natłoku "elek"...mniej
zgloś naruszenie
Na którkim odcinku ulicy Żuławskiej jest zakaz parkowania, zresztą ostatnio jeszcze był. Problem w tych zakazach jest taki że i tak nikt ich nie przestrzega, bo tak jak mówisz nie ma miejsc parkingowych (tym ...wiecej
Na którkim odcinku ulicy Żuławskiej jest zakaz parkowania, zresztą ostatnio jeszcze był. Problem w tych zakazach jest taki że i tak nikt ich nie przestrzega, bo tak jak mówisz nie ma miejsc parkingowych (tym samym nie ma ich gdzie wogóle utworzyća co dopiero miejsca dla inwalidów) więc każdy staje gdzie popadnie. Wydaje mi się, że nie ma sensownego rozwiązania na tą naszą ulicę. Najgorsza masarka jest między 14:00 a 16:00 koło przedszkola... Pełno samochodów stoi po obu stronach (w sumie to nic dziwnego, bo żeby dziecko odebrać to trzeba gdzieś to auto zaparkować a w tym rejonie nie ma kompletnie miejsca innego na parking niż chodnik i ulica) ale przejscie by się przydało tylko jak oni to zrobią na takiej nawierzchni? :D...mniej
zgloś naruszenie
Witam, dołączam sie do waszych komentarzy:
Jeśli chodzi o parkowanie samochodów to niestety Brak nam w pobliżu parkingu strzeżonego, wszyscy samochody parkują gdzie popadnie, może my mieszkańcy powinniśmy ...wiecej
Witam, dołączam sie do waszych komentarzy:
Jeśli chodzi o parkowanie samochodów to niestety Brak nam w pobliżu parkingu strzeżonego, wszyscy samochody parkują gdzie popadnie, może my mieszkańcy powinniśmy napisać jakąś petycję w sprawie przeorganizowania miejsc parkingowych (np. WIĘCEJ ZNAKÓW ZAKAZU PARKOWANIA, ROZRYSOWANIE LINI PARKINGOWYCH np. dla inwalidów etc.)
Dodatkowo: Ja jestem za zwiększeniem ilości leżących POLICJANTÓW i za zwiększona ilością przejść dla pieszych. Przede wszystkim w miejscu gdzie jest przedszkole to nie jest oficjale przejście a powinno być, ale nie tylko tam.
Te miejsca nawet jeśli są to są żel wizualizowane i zabezpieczone....mniej
zgloś naruszenie
No to może trzeba będzie zorgazinować LEGALNĄ blokadę ? :D
zgloś naruszenie
gosc
 
14:17, 24/02/10
JESTEM ZA BLOKADĄ SYLWIA_1988_22
zgloś naruszenie
gosc
 
14:16, 24/02/10
Zgadzam się na Żuławskiej jeżdżą jak wariaci, a rano to jest obwodnica do Gdańska i ten STOP widmo przy szlabanach.
zgloś naruszenie
gosc
 
17:11, 23/02/10
10 lat, podczas których ruch będzie się zwiększał statystycznie. Do tego czasu nie będzie czego rewitalizowac.
zgloś naruszenie
gosc
 
16:43, 23/02/10
Dolna Brama będzie użytkowana w ruchu kołowym max. do 2020.
zgloś naruszenie
gosc
 
16:06, 23/02/10
A mnie szkoda Dolnej Bramy, która odkąd zaistniała jako znany skrót jest mocno zagrożona.
zgloś naruszenie
gosc
 
14:45, 23/02/10
Też mnie wkurza, jak tak szybko jeżdżą Żuławską, ale blokady nie popieram. Im wiecej ludzi jeździ, tym więkasza szansa na łatanie dziur. Myślę, że leżący policjanci co paręset metrów wyleczy "mistrzów ...wiecej
Też mnie wkurza, jak tak szybko jeżdżą Żuławską, ale blokady nie popieram. Im wiecej ludzi jeździ, tym więkasza szansa na łatanie dziur. Myślę, że leżący policjanci co paręset metrów wyleczy "mistrzów kierownicy".
Jednak należy się przygotować, że sporo zmieni się w ruchu, kiedy będzie juz gotowa Obwodnica Południe. Cóż... centrum nas powoli wciąga. Ale czy to źle?...mniej
zgloś naruszenie
i tym z pruszcza :) możemy zrobić akcję blokadu Żuławskiej.
ja wyjeżdzam do pracy po 6 i jak trafie na moment kiedy otworzyli przejazd na lipcach to mogę spokojnie wrócić cofnąć na podwórko i iść do domu na ...wiecej
i tym z pruszcza :) możemy zrobić akcję blokadu Żuławskiej.
ja wyjeżdzam do pracy po 6 i jak trafie na moment kiedy otworzyli przejazd na lipcach to mogę spokojnie wrócić cofnąć na podwórko i iść do domu na kawę :)...mniej
zgloś naruszenie
gosc
 
12:57, 23/02/10
największy problem naszej ulicy to jest to ,że zrobiono sobie z niej obwodnicę.... rano czasem trzeba czekać kilka minut aby wyjechać ze swojej posesji, powinniśmy kilka razy zablokować przejazd to może ...wiecej
największy problem naszej ulicy to jest to ,że zrobiono sobie z niej obwodnicę.... rano czasem trzeba czekać kilka minut aby wyjechać ze swojej posesji, powinniśmy kilka razy zablokować przejazd to może odechciałoby się co niektórym tczewiakom i innym pędzić 80 km na godzię naszą ulica...mniej
zgloś naruszenie
dzony74
Tiry i inne auta faktycznie blokują częstwo ulice Żuławską ale nie przez pół roku tylko ewentualnie kilka dni :)
pozdrawiam
zgloś naruszenie
gosc
 
10:13, 23/02/10
Często Tir blokuje pół ulicy na Żuławskiej i cały chodnik
zgloś naruszenie
gosc
 
08:20, 23/02/10
Szkoda, że nie opisaliście jakie dziury są na ul: żuławskiej. Tym tez powinien się ktoś zająć!
zgloś naruszenie